top of page

SIKÇA SORULAN SORULAR

Aklınıza takılan, sormak istediğiniz tüm sorular için bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Mesajınızı aldık. En kısa sürede dönüş yapacağız

Satın aldığım hediye nasıl gönderilecek?

İnternet sitemizden seçtiğiniz eğitim/deneyim konusuyla ilgili hediyelerle birlikte sizin belirlediğiniz tarihte tarafımızca hazırlanan özel tasarım kutusu içinde alıcıya (hediye sahibine) gönderilecektir.

Satın aldığım hediye satın aldığım kişi tarafından nasıl kullanılacaktır?

Hediye sahibi, hediye kutusunun içerisinde göndereceğimiz mektupta belirtilen What’s App numarasından HediyeSENsin ekibiyle irtibata geçerek ya da www.hediyesensin.com.tr “bana hediye geldi” butonuna tıklayarak, mektubunda belirtilen hediye sahibine özel şifre ile kendisine ait alana girerek gerekli formları doldurarak hediyesini aktive edecektir.

Hediyenin geçerlilik süresi var mı? Ne kadar ?

Hediyenin geçerlilik tarihi satın alma işleminin ardından 3 (üç) aydır. 15 gün içerisinde hediye sahibi hediyesini aktive etmelidir.

Satın aldığım hediyemi nasıl iptal edebilirim?

Hediyeniz bir özel tasarım bir kutu içerisinde satın almış olduğunuz eğitim/deneyime ait hediyelerle beraber gideceği için iptal işlemini, ürününüz kargoya verilmeden yapmanız gerekmektedir. İptal işleminiz yapıldıktan sonra geri ödemeniz bankanıza bağlı olarak 7-10 iş günü içinde yapılacaktır. Ancak hediye satın alınması ile birlikte hediye sahibine gönderilecek olan kutu/paket tamamen o kişiye özel materyaller ve içerikle hazırlanarak olup ayrıca kargo ücreti de peşin ödeneceğinden söz konusu kutu bedeli iade edilemez. Buna karşın hediye sahibinin satın alınan hediyeyi değiştirme talebi üzerine hediye çeki talep etme hakkı da mevcuttur. Bu durumda iade edilecek hediye ile değişim yapılacak hediye arasında fiyat farkı doğması halinde aradaki fark karşılığı talep edilen eğitim sağlanacaktır.

Bu konuyla ilgili detaylı bilgiyi iade ve değişim politikası başlığı altında bulabilirsiniz.

Satın almış olduğum hediye eğitim/deneyimler ne şekilde gerçekleşecek?

Satın almış olduğunuz hediye eğitim/deneyimler canlı online (birebir) olarak video konferans üzerinden gerçekleşecektir. Eğitmen / terapist ile hediye sahibinin ortak olarak belirleyecekleri bir gün ve saatte video konferans üzerinden canlı olarak hediye sahibine iletilmiş olacaktır.

Bu konuyla ilgili detaylı bilgiyi iade ve değişim politikası başlığı altında bulabilirsiniz.

Satın almış olduğum hediyenin teslimat adresini veya hediye sahibinin adını değiştirebilir miyim?

Satın almış olduğunuz hediyenin iletişim bilgilerini değiştirmek istiyorsanız ürün kargoya verilmeden bizimle irtibata geçmeniz gerekmektedir.Bu konuyla ilgili detaylı bilgiyi iade ve değişim politikası başlığı altında bulabilirsiniz.

Satılan hediyeleri kendi adıma satın alabilir miyim?

Sitemizde görmüş olduğunuz tüm hediye eğitim/deneyimleri/ başta kendiniz olmak üzere tüm yakın çevrenize, arkadaşlarınıza, iş arkadaşlarınıza, ailenize vb. satın alabilirsiniz

Satın aldığım hediye ne kadar süre içerisinde sahibine ulaşır?

Hediyenin satın alımından sonra herhangi bir iptal işlemi gerçekleşmediği taktirde kargo şirketlerine bağlı olarak 3-5 iş günü içerisinde hediyeniz teslim edilecektir.

Hediyeyi satın aldığım kişi satın almış olduğum eğitim/deneyimi başka bir eğitim/deneyimi ile değiştirebilir mi?

HediyeSENsin tarafından verilen eğitimler ve bu eğitimler için hazırlanan kutu içerikleri farklılıklar göstermektedir. Hediyenizi başka bir hediye ile değiştirmek istediğinizde kutu ve eğitim için ekstra ödeme yapmanız gerekebilmektedir.Bu konuyla ilgili detaylı bilgiyi iade ve değişim politikası başlığı altında bulabilirsiniz.

Satın alınan hediye eğitim/deneyim sadece 1 seferlik için mi geçerlidir?

Satın alınan eğitim/deneyim ne kadar seans alındıysa (1, 5 ,10 ) o kadar süre geçerlidir. Her seans için ayrı bir video konferans linki hediye sahibine eğitmen tarafından iletilecektir. Hediye seanslar sonrasında, hediye sahibi ya da hediyeyi satın alan kişi istediği taktirde, ders ücreti karşılığında eğitmenden eğitimler almaya devam edebilir.

Satın alınan hediye eğitim/deneyim kayıt alınabiliyor mu?

Satın alınan hediye eğitim / terapi tamamen kişiye özel olduğu için eğitim / terapi esnasında hiçbir kayıt alınmamaktadır. Bu konuyla ilgili daha detaylı bilgiyi Mesafeli Satış Sözleşmesi ve Ön Bilgilendirme Metni’nin 5.12 no’lu maddesinde bulabilirsiniz.

www.hediyesensin.com.tr'ye nasıl üye olabilirim?

Websitemizde ana sayfamızda sağ üst köşede yer alan “hesabım” butonuna tıkladıktan sonra gerekli bilgileri doldurarak üyelik kaydınızı gerçekleştirebilirsiniz.

Neden üye olmalıyım?

Siparişlerinizi daha kolay vermek, takip edebilmek ve sizlere sunmuş olduğumuz avantajlardan faydalanabilmek için üyelik gerekmektedir.

Siparişimin durumunu öğrenebilir miyim?

Üye girişi yaptıktan sonra "Hesabım" bölümünden siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.

Verilecek derslerle ilgili detaylı bilgileri nereden öğrenebilirim?

Dersler ile ilgili detaylar hediyeler bölümünde her ders için ayrı ayrı hazırlanmıştır.

Hediye fiyatlarına kargo ücreti dahil midir?

Evet, kargo ücreti dahildir.

Kredi Kartı puanlarımla hediye satın alabilir miyim?

HediyeSENsin, kredi kartı ödemelerini güvenli alışveriş platformu İyzico üzerinden gerçekleştirmektedir. İyzico ödemelerinin böyle bir sistemi olmadığı için kredi kart puanları ile satın alma işlemi gerçekleşememektedir.

Ödeme işlemlerini nasıl gerçekleştirebilirim?

Ödemelerinizi EFT / Havale / İyzico güvenli alışveriş platformundan Kredi kartı ve Banka Kartı ile gerçekleştirebilirsiniz.

Ödeme aşamasında hata alıyorum ne yapmalıyım?

İnternetten yapacağınız alışverişlerde kredi kartı ile ödeme yaparken, kredi kartı bilgilerinizin (kart numarası, güvenlik kodu ve kartınızın son kullanma tarihi) eksiksiz ve hatasız olması, kredi kartı veya sanal kredi kartınızın Visa, Mastercard ve Amex olması, kartınızın kullanılabilir limitinin yeterli olması, internetten alışverişe açık olması gerekmektedir. Ödeme aşamasında iken bu koşullar sağlanmış ve işlem onayı esnasında herhangi bir internet bağlantısı sorunu yaşanmamış ise ödeme sorunsuz gerçekleşmektedir. Sorununuzun devam etmesi durumunda bankanız ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.

Kapıda Ödeme seçeneği var mı ?

Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır

Tek seferde aldığım birden fazla hediyeyi farklı adreslere gönderebilir miyim?

Satın alma bölümünde “Bir not ekle” yerine göndermek istediğiniz hediye seçimi ve adreslerini yazarak farklı adreslere gönderimi sağlayabiliriz.

Türkiye’nin her yerinden internet üzerinden sipariş verebilir miyim?

Türkiye sınırları içinde yer alan tüm illerden sipariş verebilirsiniz.

bottom of page